שינה טובה
13 מרץ, 2024

מיטה זוגית מומלצת- כך תבחרו את המיטה המתאימה לכם

בין אם אנחנו ישנים, סתם מתכרבלים, קוראים ספר, נחים, צופים בטלוויזיה או פשוט בוהים בתקרה, בסופו של דבר אנחנו מבלים כמעט שליש משעות היום במיטה. אז איך בוחרים מיטה זוגית מומלצת? כזאת שתהפוך את השעות האלה לשעות הכי יפות שלנו? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.
מיטה זוגית מומלצת

מיטה זוגית בוחרים בזוג 

כדי להבטיח שהמיטה הזוגית שלכם תישאר לאורך זמן וששניכם תוכלו ליהנות מהנוחות שלה, מהסגנון העיצובי ומסוג המזרן, חשוב לקחת את ההחלטה יחד. גשו יחד לחנויות הייעודיות, בחרו את מסגרת המיטה המתאימה לכם, את המזרן שנוח לשניכם ואם תמצאו את עצמכם עם יותר מדי חילוקי דעות, בקשו מהמוכר חוות דעת על מיטה זוגית מתכווננת מומלצת שתאפשר לכל אחד מכם ליהנות מהזווית המתאימה לו.

מדדו את חדר השינה

רגע לפני שאתם ניגשים לרכוש מיטה זוגית, חשוב למדוד את החלל אליו היא צריכה להתאים. ודאו שבבחירה שאתם עושים נשאר מקום בשני צדי המיטה, ושהמיטה לא משתלטת על כל החדר. נסו לתכנן מראש אילו רהיטים צריכים להשתלב בחדר ולהגדיר מהן המידות המקסימליות שתוכלו להקציב למיטה.

החליטו לגבי הצורך באחסון 

בבחירת מיטה זוגית ההמלצות לא נוגעות רק בנוחות ובעיצוב, אלא גם בצרכים הנוספים של החלל. אם חדר השינה שלכם קטן ואתם מחפשים דרך לצמצם רהיטים, חפשו מיטה המציעה ארגז מצעים גדול שיהווה שטח אחסון ויחליף ארון מצעים חיצוני שיתפוס מקום בחדר.

גם נוחות וגם נראות- יש חיה כזאת!

העיצובים שמציעות חברות הרהיטים העוסקות בעולם השינה, כבר השכילו להבין שיותר ויותר צרכנים מחפשים את השילוב בין נוחות לעיצוב. בגוד נייט לדוגמה תוכלו למצוא מגוון רחב של מיטות בעיצובים וסגנונות שונים, גבי מיטה בגדלים ומחומרים שונים ולהן תוכלו להתאים את המזרן הנכון עבורכם.

השקיעו במזרן

למסגרת או בסיס המיטה יש תפקיד חשוב בתמיכה ובנראות, אבל בסופו של דבר מי שמשפיע על איכות השינה ועל בריאות הגוף שלנו הוא המזרן. בחרו מזרן שיתאים לצרכים שלכם: אם אתם סובלים מכאבי גב בקשו המלצות על מזרון אורתופדי, אם כל אחד מבני הזוג זקוק לתנאי שינה קצת אחרים חפשו מיטה זוגית מתכווננת מומלצת, אם חשוב לכם מזרן שיאריך שנים ולא יידרש להפוך או לסובב אותו- חפשו מענה לצורך הזה ונסו לשכב על המזרנים בחנות ולגלות מה נכון לכם יותר ופחות.

התייעצו עם מומחים! 

בקניית מיטה זוגית ההמלצות חייבות להתאים לצרכים שלכם. מה שעובד למישהו אחד לאו דווקא יהיה נכון ונעים לכם. לכן, מומלץ לגשת לחנות שתבטיח לכם יועצי שינה שיידעו לשאול את השאלות הנכונות, להכווין אתכם, להמליץ לכם ולמצוא את המענה המדויק לצרכים שלכם.



עוד בנושא