שוב לא ישנתם כל הלילה? כך תצליחו לטשטש את הסימנים

לא משנה אם אתם בלייני צמרת או הורים לתינוק חסר מנוחה: הטריקים האלה יעזרו לכם להתייצב לעבודה עם לוק רענן בבוקר למחרת.

מעלימים ראיות

כן-כן, כולנו מכירים את ההמלצה הרשמית לשמונה שעות שינה. כמה פעמים בפועל אתם מצליחים ליישם אותה, ויותר מזה – בכמה מקרים שעות השינה שלכם בקושי מגרדות את המינימום הנדרש?

רגעי החרטה או הצער הקשים על עוד לילה ללא שינה (בין אם מדובר בבליינות-על או בתינוק שלא ממש מתחשב בהמלצות), מגיעים בבוקר שאחרי – מול המראה. שקיות מתחת לעיניים, עור אפרורי, קמטוטים ומראה מעט כבוי עלולים להסגיר אותנו בשניות – ולהוציא אותנו בלתי ייצוגיים בעליל. איך שורדים עוד יום במשרד, ומה עושים כדי לא להיראות מעוכים ביום שאחרי? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להעלים באלגנטיות את הראיות המפלילות.

מטפלים באזור העיניים

תה ירוק על העיניים: אחד מהטריקים המהירים שיפחיתו משמעותית מהשקיות שמתחת לעיניים הוא תה ירוק. כל מה שצריך לעשות הוא להכין אותו, ולאחר שהתקרר והגיע לטמפרטורת החדר להניח את התיונים על העיניים. לחלופין, אפשר לטבול צמר גפן בתה ולהניח באותו האופן.

טיפות עיניים: אם יש לכם תינוק בבית, העבודה שלכם טרופה או שאתם פשוט סובלים מנדודי שינה – אתם כנראה מכירים את המצב שבו אתם קמים בבוקר והעיניים שלכם פשוט אדומות. החדשות הטובות הן שגם בשביל זה המציאו את טיפות העיניים. כדי לא להגיע לפגישות העבודה בבקרים ולהסגיר את מה שעבר עליכם בלילה, ודאו שאתם מחזיקים בתיק טיפות עיניים למקרה הצורך. עם זאת פתרון טיפות העיניים הוא נקודתי בלבד, ורצוי מאוד לא להפוך אותו להרגל.

חוסר שינה לא מטיב עם הנראות שלנו

הכניסו את קרם העיניים למקרר: היום כל חברת קוסמטיקה שמכבדת את עצמה תשמח למכור לכם קרם עיניים ראוי, עם רכיב אנטי אייג’ינג או בלעדיו. הפעולה שקרם העיניים עושה, בגדול, היא לספק לאזור העיניים את הלחות שהוא כל כך צריך, במיוחד משום שמדובר באזור ללא שומן, שנוטה להתייבש בקלות ולפתח קמטים וקמטוטים. אבל הטריק הבאמת-מעניין הוא שאם תכניסו את קרם העיניים למקרר, תוכלו לקבל בנוסף לאותה מנת לחות גם קרירות שתוריד את הנפיחות שנובעת ממחסור בשינה.

נמנעים ממראה אפרורי וכבוי

לא מוותרים על מקלחת: סעיף שהוא אולי ברור מאליו, אבל בהחלט צריך להיאמר – אין דבר מרענן יותר ממקלחת. אחרי לילה ללא שינה, או מספר לילות עם שינה מועטה, פתחו את הבוקר עם מקלחת זריזה שתרענן ותכין אתכם ליום החדש.

בקבוק מים הוא חבר: אחד מהדברים שנוטים לקרות לנו במצבים של מחסור בשינה הוא שצריכת הקפאין עולה, וצריכת המים יורדת, מה שעלול להוביל להתייבשות, ואם לא להתייבשות אז לאובדן הלחות של העור. התוצאה: מראה יבש ואפרורי. אמצו לכם מנהג להסתובב עם בקבוק מים צמוד, יש אומרים – מים מינרליים, ושתו מתי שתוכלו. כך תחזירו לעצמכם את הלחות שחיונית כל כך למראה הרענן של העור.

זוזו: הימתחו, צאו להליכה קצרה או אפילו גנבו כמה רגעים לתרגילי ספורט או יוגה קלילים במהלך יום העבודה. כל אלה יאיצו את מחזור הדם ויחזירו מעט צבע לפנים.

מסכת זהב: בשנים האחרונות נכנסו מסכות הזהב לארגז הכלים של כל קוסמטיקאית והיום אפשר לקנות אותן גם בחנויות הפארם השונות. מעבר לכך שהמסכות האלו מזינות את העור, הן מעניקות לו מראה זוהר שיכול להסתיר כל מחסור בשינה לכמה שעות לפחות.

אולי יעניין אותך גם:

שתישאר צעיר לנצח

שתישאר צעיר לנצח

מדענים מסכימים כי הקפדה על איכות השינה היא הדבר הטוב ביותר לשימור הגוף במצב חיוני ו'צעיר'.

קראו עוד >

מעלימים ראיות

איפור בסיס: ההמלצות הבאות רלוונטית בעיקר לנשים, בין אם אתן מתאפרות בשגרה או לא. אם אתן חוששות ממראה מאופר כבד מדי, אבל עדיין רוצות מעטה שמרים ומחייה את הפנים – השתמשו בקרם BB. בנוסף, תוכלו להכניס גם אותו למקרר כך שיכווץ את הנקבוביות וייתן עוד בוסט למראה רענן. דבר נוסף שתוכלו לעשות הוא להשתמש בקוניסלר בגוון בהיר מעט יותר, כך שיכסה את העיגולים השחורים שמקיפים את העיניים.

מחליפים את הגוונים באיפור העיניים: במצבים קשים של מחסור בשינה, תוכלו להחליף את האיילנר השחור באיילנר בצבע בז’, או בצבעים בהירים אחרים. הגוונים הבהירים “יפתחו” את העין, ממש כאילו ישנתן לילה שלם ברצף. דבר נוסף שכדאי לעשות הוא להחליף את המסקרה השחורה בכחולה, וכך להוריד במעט מהמראה הכהה ממילא שנוצר בלילות נטולי שינה.

אולי יעניין אותך גם:

זהירות: למה לא כדאי לישון עם איפור

זהירות: למה לא כדאי לישון עם איפור

רוצה להיראות רעננה ביום? חשוב שתדאגי לעור הפנים שלך בלילה. למה חשוב להסיר את האיפור לפני השינה ואיך...

קראו עוד >

צרו קשר

ראינו שהתעניינת במעלימים ראיות,
רוצה לדבר על זה?

חייגו 077-2313230 או השאירו פרטים

popup-image popup-image